30 Kasım 2012 Cuma

Masamdakiler....

Bakalım bunlar ne olacak...
Bugün acaip fırtına vardı, dün geceden başladı aslında ama sabaha karşı oldukça kuvvetlendi...
Ormandan geçen tellerin birbirleriyle temas etmesinden dolayı voltajlar ani çıkış ve inişler yapıyor, o nedenle bilgisayarımı açamadım :(
Ancak şu sıralarda rüzgar hızını kesti... İşlerimi de yetiştiremedim, çünkü aşağıya indim, alışveriş için...
Aşağıya inerken araba gene arıza yaptı, gaz yememeye başladı, jikleyle indim, doooğru servise gittim, servise yaklaştığımda arıza geçmiş gibiydi, geçmişte :)) Benzinde pislik vardı herhalde, attı gitti...
Hani dişçiye gidince diş ağrısı geçer ya o hesap :))
Eh gelmişken camı yaptırayım dedim, evvelki gün kapatmaya çalışırken yerinden çıkmıştı da, zar zor çeke çeke kapatmıştım. Aaaa... baktık, o da düzelmiş :)) Hayret birşey yaaa...
Ustalar baktılar baktılar, "hah... ön tekerin havası inmiş bari onu tamamlayalım" dediler :))
İşte bugün de böyle geçtiii.....





15 yorum :

  1. Merakla bekl'yorum\ konserve kutusu\ ampuller__

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bekle Hobistanya cım, yavaş yavaş gelecekler :)

      Sil
  2. harika bişey çıkacağı kesin sonucu merakla bekliyorum ablacım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya öyle harika olmaz benim yaptıklarım Matrak makaram, ama değişik birşeyler çıkacak gibi :)

      Sil
  3. O masadakiler bıtınce emınim muhteşem olucak;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Coco ve Jelly, ikiniz de hoşgelmişsiniiiz :) Muhteşem birşeyler beklemeyin, hayal kırıklığı olur, ama değişik fikirler olabilir :)

      Sil
  4. Tahmin etmek imkansız.Banu ablacım senin aklın başka türlü çalışıyor.Bizi aşar....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Hobby dünyası, bu cümleye bayıldıııım, "Banu ablacım senin aklın başka türlü çalışıyor", :)) Haklısın biraz :))

      Sil
  5. Ampullleri iple donatacaksın, diğerlerine peçete ile süsleme mi ki?
    Ama sen hiiç belli olmazsın, böyle başlar sonra farklı bir şey de yapabilirsin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aheste bestem, ip ıııhhh...peçete ehhhh.... bakalım neler çıkacak :))

      Sil
  6. banucum,
    sorunların hiç olmasın,
    olursa da böyle hopppp diye çözülsün her zaman:)))

    YanıtlaSil
  7. Senin aklındakiler öyle sonsuzki biz onlara yetişemeyiz şekerim :)))
    Ellerine sağlık şimdiden merakla bekliyorum....
    Banucuğum benim senin gibi tahtaları boyama tecrübem yok kapının önüne bir küçük tabure aldım ham ama beyaza boyamak istiyorum ne boyası almam gerek şekerim bana az yol gösterebilirmisin .... Öptümmmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Handecim, haklısın ben kafama göre takılyorum, bazen ben bile bilmiyorum sonunda ne çıkacağını :))
      Tahta boyama tecrübem benim de öyle fazla değil, su bazlı-Akrilik boya kullanıyoruz, fırça yerine sünger kullanıyorum, hem dokusu daha güzel oluyor, hem de daha örtücü, beyaza boyadıktan sonra, üzerine peçete dekopaj yapabilirsin, o kolay, tek kat peçeteyi peçete tutkalı ile yapıştırıyorsun, ya da resim de yapıştırabilirsin, sonra her yanını su bazlı vernik ile vernikliyorsun, genelde sprey vernik kullanılıyor...

      Sil
  8. :))kumayı kim sever? baklaım ne çıkacak?

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)