23 Temmuz 2014 Çarşamba

Birkaç Kare Güzellik...Ve Kitap....

İlk güzellik kitap tabii :))
Bir Linda Howard macerası daha geçti ...
Gene çok güzeldi, gene çok sürükleyiciydi, gene çok sevdim :)
Bu defaki çocuk ve organ mafyası üzerine, tabii arada aşk ta var...
Koltuk ve sehpamı hatırlamayanlar varsa bir gözatabilir :))

Gelelim diğer güzelliklere...
Bu bizim komşu anne, iki çocuğuyla ara sıra bizi ziyarete geliyor :)
Çocukları pek uslu, pek söz dinliyor :)
Aslında hayretle takip ediyorum, yavrularını bir yere bırakıyor, mesela bizim alt bahçede deponun oraya, kendi gidiyor, saatler sonra o gelene kadar yavrular hiçbir yere gitmiyor, o gelip çağırınca gidiyorlar, sanki tembih ediyor "ben gelene kadar bir yere kıpırdamayın" diye :))

Ortanca çoğaltmaya çalışıyorum ön bahçede de, margaritler zaten kendi kafalarına göre heryerde :))...
Kapı üstü sarmaşık gülü bu sene keyifsiz havalar yüzünden, tek tük açabiliyorlar :(
Arka bahçedeki güller de öyle maalesef :((
Mor salkımın da keyfi yok, ikinci açışı bu, ya da açamayışı diyeyim :(
Önce daha yapraklar çıkmadan coşup açıyor, bir de yapraklandıktan sonra... Ama işte... Havalar... :(

Bizim kapı numarası ...
Dört glayörümden ilki açtı, sürprizi sarı rengi:)
Bakalım diğerleri ne renk açacak :)
Geçen sene Serap'ın getirdiği glayör soğanlarından biri beyaz açmıştı, ama soğanlar toprakta yokoldu :(
O yüzden yeni aldıklarımı saksıya diktim bu sene...

Ve aşağıdaki eski deponun oradan çıkan bozulmuş şamandıra topları, atılmaz değil mi bunlar :))))
Birşey yapılır kiii :)))))




13 yorum :

  1. banucum,,uzun uzun dolastim bahcende..
    evet havalarin garipligi yuzunden ciceklerde ne yapacagini sasirdi:)
    en cok ta sakizlarima ,,,sardunyalarima yandim...bozuldu cogu,,
    ne yapalim hayat,,
    benden selam soyle butun ciceklerine:)))))))opuyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cihanım, bizim buralarda çiçek olmuyor işte, sardunyaları çok severiz ama cık... olmuyor :(
      Aslanağzı... dağ çiçeğidir aslında ya, onlar kendi kendilerine çoğalıp kafalarına göre dağılıyorlar, margarit, ortanca, nazlı güller...gerisi mevsimlik, ancak saksılarda...

      Sil
  2. o toplardan kesin birşey yapılır banu abla :)
    çiçekler çok güzel de o mavi ortancalara bittim beeeen :)

    heee bi de ööptümmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Miniğim... elbet birgün bir işe yarar o toplar da, koyarız bodruma :))
      Heee ben de öptüüüm :))))

      Sil
  3. Benim glayörler çoktan bitti gitti. Ortanca da öyle,iklim farkı işte .
    O toplardan ne yapacaksın bakalım?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Glayörün ömrü uzun değil zaten Colettem, ortancalar uzun süre açıyorlardı ama bu şiddetli yağmur,sis onlarda da tat bırakmadı :(
      Toplar şimdilik bodrumda bekleyecek :)

      Sil
  4. herşeyi seven herşeyle konuşan kadın selam sana ve sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dili tatlı, kalemi şeker Meri... Bizden de sana kucak dolusu sevgiler :)

      Sil
  5. Sandalyeyi görmemiştim,çok güzel olmuş.Bende o mandallardan bulursam yapmayı planlıyorum :)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mandallar büyük alışveriş merkezlerinde var sevgili Mor İncir, onlarla oynamak çok zevkli, etiketine tıklarsan başka örnekler de var :)

      Sil
  6. banu abla ...bahçende epey dolaştım....sarmaşık güllerine ortancaların mavisine,bahçedeki pisi pisilerine...bayıldım.80 görünce tamam işte banu abla dedim.118 80 /118 80 her şeyi görebilirsiniz .....ablacığım hazine gibi...kesin o toplardan bir şey çıkar.sevgiler emel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay Emeeeel... Nasıl güldürdün nasıl güldürdün ki beni, annem taa salondan neoluyor diye geldi :))
      80... 118 80 haaa... hiç aklıma gelmemişti, çok şekersiiiin :))

      Sil
  7. Yazılarınızı okumayı seviyorum. Şamandıra toplarını da merakla beklemedeyim

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)