27 Ekim 2014 Pazartesi

Acele Telefon Kılıfı :)

Buralarda hava rüzgarlıyken elektrik telleri ağaçlara çarptıkça kısa devre oluşup voltajlar aniden yükseliyor, geçenlerde böyle oldu ve prizde unuttuğum telefon şarjım bozuldu :(

Benim telefon piyasadan kalktığı için şarj aletinin orjinali de yok ortalıkta, biraz zor bulunacak gibi, şehir içinde ikinci el dükkanlarında aramam gerekiyormuş...
Malum ev telefon hatları da neredeyse bir yıldır yenilenmedi, cep telefonuna kaldık, zaten yenilenmesi de gerekiyordu, akılsız bir telefon aldım piyasa son kalanlardan :))
Bir sonraki mecbur akıllısından olacak anlaşılan :)

Her neyse, uzatmayayım, bu telefona acele tarafından bir kılıf gerekiyordu, onu yaptım da, onun için bu kadar şeyi anlattım :))))
Bir parça desenli keçe ve cep kapağı...




11 yorum :

  1. telefonu da kılıfını da güle güle kullanın, mutlu haberler alın...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Arzucum, haberler hep mutlandırıcı olur inşallah... hepimiz için :)

      Sil
  2. modeli ne telefonun bize bildirsene ablacım
    belki bizlerde vardır

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Samsung mobile SGH-E250 kayar kapaklılardan Nilgünüm, sağolasın :)

      Sil
  3. Evet hiç akılsız telefon kalmadı piyasada. Biz de Devrim'le direniyoruz bakalım eskileri kullanacağız diye....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsanları zorluyorlar yani Saadet yaaa... Az para da değil yani, ona gelinceye kadar ohoooo... neler var eksik... :(

      Sil
  4. Akıllı telefon dediğin ney ki? Ben Turkcell den hediye olarak Samsung aldım çok da memnunum, çok da fonksiyonel. iyi günlerde kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Turkcell sana niye telefon ediyor bakiim, ben yıllardır Turkcell kullanıyorum da bana niye hediye etmiyor, ha neden ha Fiamma.... :)))))
      Akıllı telefon mini bilgisayar gibi...ymiş... :)

      Sil
  5. banucuğum varsın yelefonda akılsız olsun canım nedir herşey akıllı, kılıfıda çok güzel, kışlık üşümez evlatcağız, sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim aklım bana yeter diyorum Mericim, hem akıllı ki üzerine birşeyler geçiriverdi... :))))

      Sil
  6. güle güle kullan ben de eski telefonumun özelliklerini hala arıyorum.Şu anda hemen hemen seninkinin aynısını kullanıyorum. akıllılardan almaya mecbur etmeye çalışıyorlar:((.e.t.

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)