4 Kasım 2014 Salı

Hayata Uyanmak....

Tıp hızla ilerlemekte...
Yeni buluşlar insanlara umut olmakta...
Peki, neredeyse ölümsüzlüğe ulaşan bir buluş insanlığı nereye götürür !!!
Okunası bir kitap...Hayata Uyanmak...

Bu arada... Kitaplarını çok sevdiğim Maeve Binchy'in  "Ateşböceklerinin Mevsimi" adlı kitabına başlamıştım hevesle... Ama ilk başta başlayan sıkıntım ellinci sayfada hala geçmeyince bıraktım, sanki çocuk romanı gibi geldi :(
Kalın bir kitap, belki başka bir zamanda tekrar başlarım, belki ruh halim daha değişik olur da sıkılmam :)


6 yorum :

  1. Maeve Binchy'nin en sevdiğim kitabı Yalnız Kadınlar Sokağı, onu okudun mu Banucum?
    Lâle Maeve Binchy için "İrlandalıların Kerime Nadir'i" der ve beni çok güldürür her zamanki gibi :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okudum Serpilcim :) (http://banucabirseyler.blogspot.com.tr/2014/04/bir-kazakiki-kitap.html)
      Bunu söyleyenler haklılar ama bu kitabından sıkılmak şaşırttı beni :((

      Sil
    2. O kitabını ben de sevmiştim hala da kitaba bakınca sürekli programlayip not alan en yakın arkadaşı tarafından yara alan bir kadın canlanır gözümde ..sarmadiysa lafı da dolamaya gerek yok ablam..az beklesin sende kitap çoook çek raftan bi tane!:)

      Sil
    3. Senin dediğin Yalnız Kadınlar Sokağı sanırım sevgili Değmesin Yağlıboya cım, onu okudum ve çok güzeldi... Beni sıkan "Ateşböceklerinin Mevsimi "... belki ilerledikçe sarardı ama... şimdilik erteledim :)

      Sil
  2. kitap okuma mevsmi geldi artık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Battaniye çay kitap üçlüsü değil mi sevgili Günlük Yaşamım :)) Her mevsim ayrı bir özelliktir kitap mevsimleri :))

      Sil

İçinizden geleni yazın :)