25 Ağustos 2015 Salı

"Bana İkimizi Anlat" ....

Ne güzel bir cümle değil mi :)
Birisi bana ikimizi anlatsa da, ben de dinlesem :)

Az önce bitirdiğim kitabın adı bu... Ahmet Batman'dan...
 Dedim ya, kollarım güçsüz, o nedenle ince kitapları seçiyorum artık okumak için diye... Çabucak bitiveriyorlar işte :))
Tek taraflı aşk... Çocukluktan başlayıp süren bir aşk... Ne kadar acı vericidir değil mi. İşte o acılar, çaresizlik, üzerine binen başka sıkıntılar ve tüm bunların altında ezilen, bir çıkar yol bulmaya çalışan Rüzgar'ın romanı...



3 yorum :

  1. Tek taraflı olmasın aşklar mümkünse, çok ızdıraplı bir durum. Ama böyle halle olmasa o romanlar yazılmaz ki. Senin benim sıradan hikayemizi kim ne yapsın? Sıfır adrenalin, pöh! Sevgiler ablacım.

    YanıtlaSil
  2. Keyifli okumalar diliyorum sevgiler...

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)