4 Kasım 2015 Çarşamba

Ancak Kendime Gelebildim :(

Aman sormayın yaaa...




Hadi kendime dikkat etmedim grip oldum...
Üstüne neler oldu neler :(



Pazar günü mümkün değil kalkamadım, yataktan çıkamadım... Yani oy kullanmaya bile gidemedim maalesef :(

Akşam salona taşındım, pardon... taşındık :))
seçim sonuçlarına bakalım diye,



eh... Hayırlısı olsun diyorum sadece...

Gece saat 12 ye doğru kapı çaldı, fırladık ikimizde, pardon üçümüz de... Apartmandan yöneticiyle birlikte doğalgazcı filan. Meğer apartmanda koku duymuş birisi, ihbar yapmışlar, kaçak çıka çıka kiminkinde çıkmış dersiniz, benimkinde... :(
Nazarmıdıııır, nedir şimdi bu gene :(
Kaçağı giderelim diye el atınca bir de elektrik kaçağı problemi çıktı mı... Saati söküp mühürlediler mi... Buyur bakalım...
Ertesi sabahtan elektrikçi geldi, oraya buraya el attı, oldu dedi, formu imzaladı gitti. Saati taktıracağım, saat karşı komşuda... benim balkonlar kapalı diye onlarınkine koymuştuk, onlar da evde yoook :( 
Gece geldiler... hemen İzgazı çağırdık, geldiler sağolsunlar hemen, ama... aaa... o da ne... elektrik arızası aynen devam ediyor :( Ertesi güne kaldık mı gene, ev buz oldu, ben öksür, annem öksür, dün akşam 10 a doğru alt kattaki komşu elektrikçi genç geldi, halletti arızayı, 12ye doğru İzgaz gelip saati taktı, hemen kaloriferi çalıştırdık, iki gündür kendine gelememiş, hatta kitap bile okuyamamış ben nakavt yattım.
Neyse anacım gene kıyamadı bana, bu sabah kaldırmadı beni, öğlene kadar yattım, o yemekleri yaptı (gayret geldi ona da iyi oldu)...

Aman neyseki ödüllerim geldi, teselli buldum :))
hatta tesadüf aynı anda hediye ayraçlar da geldi :)
çoook ciciler, çok teşekkür ediyorum :)

Kitaplarımı seve seve böyle dizerken, birileri nasıl da keyifte görüyor musunuz :))
Yarın hafif kemoterapi günüm, yani sabahtan akademi hastanesindeyim, dönüş için kesin bir program yapmadım henüz, nasıl olsa anlatırım sonra :))





51 yorum :

  1. hay allah gelince üstüste gelirmiş. hepsi için çok geçmiş olsun. en çok sağlığınız önemli. umarım herşey iyi gider.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen öyle oluyor Mooncum, çok şükür sağlığımız da iyiye doğru gidiyor şkimizin de :)

      Sil
  2. Ne yazacağımı bilemedim:(
    Çok geçmiş olsun ,ne tatlı Bıdığın var:) fotoğrafta ona hayran kaldım:) bu soğukta zor olur gaz yok ,hadi elektrik olsa belki elektrik sobası idare edebilirdi. Ödülleri de keyifle oku,kendinize iyi bakın ,sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen bir de bana sor onun tatlılığını Nuraycım, o tatlı pozlardan önce ne yaramazlıklar yapıyor oo :))
      elektrikler kesilmedi neyseki, ufak soba yaktık annemin odasında...
      ödüllerim en güzelinden değil mi :)

      Sil
  3. kıyamam sana hepsi üst üste allahtan öğleden sonraları güneş güzel ama grip olman da en kötüsü allahtan anne var bir bardak su için ağlaya ağlaya kalktım zıngır zıngır titriyerek çok geçmiş olsun çoooook öpüyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında iyi oldu Esmacım annem için, bana kıyamayınca bayağı bir geyrete geldi artık çıkmaz mutfaktan :))

      Sil
    2. Sen şu blogundan devam etsene o güzelim fikirleri yayınlamaya, garip kalmış buralarda :(

      Sil
  4. Aksilikler üstüste gelmiş maalesef :( Bu kadarla kalsın inşallah . İyi haberlerini bekliyoruz canımcığım 😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah Nilgüncüm, Allah beterinden saklasın... Doktoruma göre gidişat iyi, ben pek ilgilenmiyorum anacım, hastalık onun işi, ben arada bir gidip kemolanıp geliyorum o kadar :))))

      Sil
  5. Herşey üstüste gelmiş, hay Allah..

    YanıtlaSil
  6. Seçim sonuçlarını demek ki sen etkilemişsin. Sen oy vermedin böyle oldu.
    O anlattıklarını sanki derin uykunda rüyanda görmüşsün gibi geliyor kulağa. Bu kadar aksilik nedir ayol. Sakin kalabildiysen kutlarım, ben kalamazdim herhalde. Anneciğine tebrikler. Allah ikinize de güç kuvvet versin. Kendinize iyi bakın kızlar. İkinizi de çok öpüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ha ha haaaaaa...
      Kabus gibi değil mi Süheylaaa ...
      Biz de seni çoook öptük :)

      Sil
  7. Gecmis olsun banu ablacim

    YanıtlaSil
  8. İyi haberlerini alalım , zor durumda kalmışsınız soğuk havada geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok şükür şimdi iyiyiz ikimiz de... pardon üçümüzde Şükrancım :)

      Sil
  9. Ah ablam ah. Hepsi birden geçmiş olsun ne diyelim. Ekstra bir daha üşütmemişsinizdir inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok yok Nurtencim, iyiyiz bugün üçümüz de, sağolasın :)

      Sil
  10. geçmiş olsun,,yukarıda kütükleri yakarken iyiydi ama doğal ya da doğal olmayan gazlarla boğuşmak tatsız bi durum )) sevgili Banu,,15 kasım.da Değirmendere'de olacaktım ama yine kısmet değilmiş,,göçüyorum şekerim,,hem de nereye dersin,,2 senedir yüreğimi bıraktığım Güzelçamlı'ya,,1+1 stüdyo bi daire buldum,babayı da ağabeyim sizin oraya alıyor.Kısmetse yeni bir hayata başlıyorum.Ev yazlığıma bisiklet mesafesinde ,görmüşündür belki de blogum-youTube'da da var.Çok şirin bir kasaba.Harika bir pazarı ve muhteşem insanları var.O kadar anlattım ki kitap okumana gerek kalmadı..Aklıma gelmişken Beyaz Köpek Balığı Deri Elbiseli Adam ve Sağanak(Sergey) kitaplarını oku,,çok değişik ! Sevgiler )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kısmet işte Ruhsarcım, günü gelmemiş demek ki daha karşılaşmamızın...
      Hadi hayırlısı bakalım, dilerim sağlık ve huzur da hep seninle olur yeni hayatında.
      Kitap tavsilerini not aldım, sağolasın, öptüüüm...

      Sil
  11. Kuzu geldimi ust uste gelir derler ya aynen öyle olmuş sizin durumlar. Allah baska dertlerden kazalardan belalardan korusun sizi. Topluca geçip gitmiş olsunlar insallah. Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin Minelse cim, beterin beteri var tabii, geçti gitti işte :)

      Sil
    2. Bu arada Minel se ciiim... Bloguna dön ve içini dök olur mu ....

      Sil
  12. Hayırlı akşamlar, gerçekten aksilik geldimi üst üste gelir. Mevlam şifalar versin çok geçmiş olsun. Umarım en kısa sürede iyileşirsiniz.

    Saygılar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Sefa Gencal, Rabbim çaresiz dert vermesin...

      Sil
  13. Ayy ablam yaaa Allah sabrınızı denemiş dicem
    bu evimize taşındığımızda hep bişiler arızalanıyordu eşim tesisatçı, elektrikçi,anahtarcı,vidacı,matkapçı çivici tornavidacı oldu ,sizin de aksilikler hep üstüste gelmiş Allah bi daha sınamasın inşallah ama şükür de etmek gerek bence vesileyle daha büyük belalardan korumuş Allah sizi.İnşallah bu aksilikler daha bir hasta etmez de çabucak iyileşirsin ablam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uzmanamatörcüm, biz de arıza işleri bana aittir ama enerji yokluğundan el atamıyorum artık pek birşeye, zaten bu mevzuular pek bi tecrübe istiyor, tehlikeli, yetkili istiyor :)
      Geçti gitti işte, biz de bugün canlanıverdik bile :))

      Sil
  14. Ah canım ablam çok geçmiş olsun aksilikler üst üste gelmiş ama sağlık olsun yeterki sen iyi ol umarım herşey gönlünce olur,sevgiler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolasın Tülincim, çok şükür bugün iyiyiyiz hepimiz :)

      Sil
  15. Hay Allah ne kadar üst üste sıkıntılar yaşamışsınız ! :( Neyseki herşey halledilmiş. Kitaplara maşallah diyorum. Tam kitap kurdusunuz. :) Ayraçların gelmesine de sevindim. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herşey halloldu Cicidekom, zaten cicilerim geldiğinde canlanıverdim ya ben :) Tekrar teşekkürler, hele o minik yastığa bittim de, kıskanmasınlar diye koymadım resmini :)

      Sil
    2. Tekrar iyi günlerde kullanın. ... Sevgiler 💗 :)

      Sil
  16. Ne terslik ama. Çok geçmiş olsun. Kitapları görünce gözlerim büyüdü, oh ne güzel okunur şimdi. Kocaman öpüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitaplar pasta gibi değil mi Fadiş, hani pasta resmini görünce deriz ya bu dediğini "ay ne güzel yenir şimdi bu" diye :))

      Sil
  17. Çok geçmiş olsun,aksilikler üst üste gelirmiş iyi bilirim benim başıma da olmaz işler hep üst üste gelir.Sonuç iyi olsun da.Yine de çok geçmiş olsun.Kitaplara ba-yıl-dım, bayıldım.Ne güzel okunurlar ah ah ah.Haklarında yazılarınızı bekliyorum.Öptüm ,sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fadiş ile aynı fikirdesiniz ya kitaplar konusunda, ona yazdığımı sana da kopyalayayım...
      "Kitaplar pasta gibi değil mi , hani pasta resmini görünce deriz ya bu dediğini "ay ne güzel yenir şimdi bu" diye :))

      Sil
  18. Pes! dedim okurken Banucum.
    Neyse, daha kötü şeyler olmadan halledilmiş. Çok geçmiş olsun sana.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay evet Tülinim, beterin beteri var, Rabbim korusun...
      Etkinlik nasıl gidiyor? Ben de toparlayacağım birşeyler, ilk fırsatta...

      Sil
  19. ABLACIM ÇOK GEÇMİŞ OLSUN ÇOK ÜZÜLDÜM :( ADSIZ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adsız adsız... üzülme, geçti gitti bitti bileeee :)

      Sil
    2. :) GEÇSİN HEP İYİ OLUN :)

      Sil
  20. Çooook geçmiş olsun Banucum, çok şey atlatmışsın ama boş ver tüm aksiliklerin en büyüğü bunlar olsun inşallah. Seni seviyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolasın Nuruuuuummmm :)
      Bunlar gelip geçici şeyler, Rabbim büyük afetlerden korusun....
      Ben de seni seviyorum biliyorsun değil mi :)

      Sil
  21. Banucum, kendini korumaya lütfen dikkat. Elektrik yoksa komşudan alsaydın keşke bir gün üşütmek yeter insana. Verirdin parasını elkt. sobası vs. yakardı. Neyse gelmiş geçmiş olsun. İyi dileklerim hep seninle her an yazamasam da ...e.t.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. elektrikler kesilmedi Eminecim, elektrik sobası yaktık zaten, tedarikliyiz biz her konuda merk etme :)

      Sil
  22. Eşşek oğlu eşşekler belli ki bir atlama olmuş, 2 bayan, üstelik hasta utanmadılar mı o mühürü takmaya, bir gün daha idare edemediler mi? Suratlarına tüküresim hatta durup tükürük biriktirip bir daha tüküresim geldi. O yöneticiyi de mimledim, geldiğimde kötü kötü bakacağım pislikler.:( Küfür etme demeaklımdan sinkaflı küfürler geçti yazıyı okudukça,, millet 10 yıl kaçak kullanıyor, sokak elektriğinden evine hat çekiyor ses çıkaran yok! Siyaset sahasından oy kullanmayıp uzak kalmakla tesadüfen de olsa iyi etmişsin, işte bu yüzden politikayı sevmiyorum ve iğreniyorum, hatta tüm siyasilere partiye bakmaksızın aynı gözle bakıyorum. Hep abalıya vururlar, hep doğruya denk gelirler. Evde tüplü bir ısıtıcı bulundur bari. öpüyorum.geçiş olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kız bi dur... anlamadan etmeden başlamış gene saymaya....
      mühürlenen doğal gaz... idare edemez çünkü borudan çakır çakır elektrik geçiyordu.
      kaçağı bulamayan ilk gelen elektrikçiye say sen. bu arada elektrik sobamızı yaktık zaten, hatta radyatör de var da gerek kalmadı. yönetici doğalgaz kaçağını ihbar etmiş,iyi ki yukarı çıkan kız duymuş kokuyu, yoksa bir kıvılcım yeterdi yani, merdiven otomatları da fotoselli, Allah korumuş...

      Sil
    2. He heeeee, olsun içimi döktüm rahatladım zaten attığım ok acemiliğim yzünden hedefini bulmaz inşallah gider o ilk gelen elektrikçiyi bulur. Geçmiş olsun can:))

      Sil
  23. Banucum, yorum çıktı mı kontrol ederim çoğu kez. Mail de yazdım az önce. Garanticiyim ya. ASlında yukarıda çok kızıp az yazdım. Seni üzmiyeyim diye. Ancak lütfen benzer bir durum tekrarlanmasın diye yakın komşuna ve yöneticiye durum bildir. Kendi yakınları olaydı "ayy sen şimdi nasıl ısınacaksın ? şöyle bir şey yapalım vs" derlerdi.
    Bir komşumuzun kiracıları belli aralıklarla değişir. Ben her gelene kendimi tanıtırım, "bir ihtiyacınız olursa lütfen seslenin" derim. Yerleşme telaşı sırasında bazen bir sürahi su ya da çay bile hora geçer. Belki sormasam söylemeye çekinecekler. Seninkilere ben de pes diyorum. Kızdırmayalım seni ama başka bir seferde üzülmeye izin verme lütfen. e.t.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten komşular ve yönetici hep yanımdaydılar Emine... Ben de ilk defa apartmanda oturmuyorum... ama genel olarak (bu olay dışında) insanlık pek kalmadı zaten, o nedenle mümkün olduğunca kendi işini kendim göreceksin..ki ben bunu çooook uzun yıllardır uyguluyorum ve pek memnunum :)

      Sil

İçinizden geleni yazın :)