16 Kasım 2015 Pazartesi

Haftanın İlk Gününün Ardından...

Güzel başladı bu hafta...
Sabahtan dışarı çıkmak, Sağlık Ocağına gitmek zorundaydım, annemin ilaçlarını almak için; evde de ekmek kalmamıştı.
Eh çıkmışken kahve içmeden dönülmez değil mi :))
Kahve arkadaşım Hayaaaat :))
Buluştuk gene, Dereağzı'nda oturduk,
daldık hobi sohbetine, onu yapalım bunu yapalım derken öğlen olmuş bile :))

Dönerken tuhafiyeye uğradık, annem için plastik şişler almam gerekiyordu,
diğerleri ağır geliyor... Kitapların bile incelerini seçiyoruz O'nun için :))
Aaaa... baktım perde maşaları var, her oda için aldım, 1 liraymış zaten...

Dönüşte saksılar aldım... Annem Serpil'den menekşe yaprakları istemişti, canım sağolsun hemen kargolamış, bir de Aloe Vera göndermiş bana :)
Yemek sonrası siesta ardından onları da dikip cam önüne yerleştirdik,

şimdi o yaprakların dibinden minicik minicik verecek bir sürü inşallah, pek zevkli oluyor :)

Sonra mı...
Birer neskafe yapıp geçtik balkona elişlerimizin başına...
Annem tığ ile tabak altlıkları örüyor bana, ben minik panolarımın sonuncusu ile cebelleşiyorum :))
Bir yanımda da bir kavanoz dolusu şekilli düğmeler var, bayılıyorum onlarla oynamaya beeen :))
Yarın yapmam gereken proje hobi odamda masamın üzerinde beni bekliyor...
Var mı tahmini olan ?????
Haaaa....
Bu arada Son Şans'ın dördüncü kitabı da bitti...
Yeni kitabı listemde, ama sabretmeliyim, çünkü okunacaklar kitaplığımda yer kalmadı :))

Bu kitapta Ruby en büyük oğlu ile uğraşıyor :))

İşte Ruby'nin ağzından konu...

"En büyük oğlum Stone için bir mucize dileyip duruyordum ve sanıyorum ki dualarım sonunda kabul olacak!
Stone için dilediğim mucizeyi, kasabamıza tuhaf bir istek için gelen Lark gerçekleştirebilir belki. Stone onun bu tuhaf isteğini yerine getirebilmesi için elinden geleni yapıyor. Siz, bunun sebebini onun kasabanın baş komiseri olmasına bağlayabilirsiniz ama bence havada bariz aşk kokusu var. Zaten ikisinin arasındaki çekim kilometrelerce uzaktan bile görülebiliyor. Kasabamız, yıllardır bir yuvanın özlemiyle yanıp tutuşan bu kızcağız için mükemmel bir seçim gibi geliyor bana.
Yine çenem düştü, konuşmayı bırakıp Jane’in röflelerini bitirsem iyi olacak böylece kasabayı süslemeye de vakit ayırabilirim. Kes Kıvır’da her zaman ihtiyaç duyduğunuz bakımı, lezzetli kahve ile taze kurabiyeleri ve kasabanın en iyi dedikodusunu bulabilirsiniz.
Çok yakında görüşmek üzere,
Ruby Rhodes"


Eh... Benden de bugünlük bukadar olsun :)




7 yorum :

  1. Çiçeklerin coşsun saksıdan taşsın inşallah
    😀😘

    YanıtlaSil
  2. Biliyor musun dağdaki evi çok seviyordum ama iyi ki buraya taşındınız. Dışarı çıkıp bir deniz havası alabilmek o kadar güzel ki..

    Proje neymiş çok merak ettim bak :)

    YanıtlaSil
  3. Hayırlı akşamlar, çok güzel bir paylaşım. Çok teşekkürler.

    Saygılarımla.

    YanıtlaSil
  4. Miss gibi bir gün olmuş sağlığın keyfin hep yerin de olsun çık gez canım. Solmaz teyzenin şişler de süpermiş:)

    Uğra benim bloga sana neşe verecek bir fıstığım var:)))

    YanıtlaSil
  5. Selam. Ah ne ne güzel bir gün olmuş. İçinde sevgi, dostluk, hobi, sıcaklık, kitap var... Her günün Mutluluk dolu olsun

    YanıtlaSil
  6. PONPONLU ÇİÇEK OLABİLİR Mİ :) ADSIZ ;)

    YanıtlaSil
  7. Yine blog ziyaretlerini ihmal ettim. Aslında kendi bloğumu da... Böyle olunca toplu ziyaretler yapıyorum. Her yazının altına yorum yazıp, sizi yormak istemiyorum. Onun için buraya kocamaaan sevgilerimi bırakıyorum....

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)